fbpx

POLITICA DE RAMBURSARI SI RETURNARI

Politica de rambursari si returnari

 

Noi, Ludmila Beauty, dorim sa ne asiguram ca sunteti complet multumit atunci cand cumparati online, produse sau servicii de la noi. Astfel cand nu sunteti multumit cu achizitia dvs., puteti returna produsele si vom restitui contravaloarea acestora.

Cu toate acestea, va rugam sa retineti ca, desi facem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor prezentate pe site, exista posibilitatea ca unele detalii sa fie incomplete sau sa contina inadvertente minore. Daca aveti intrebari sau nelamuriri, suntem disponibili sa va ajutam prin intermediul formularului de contact.

Daca doriti sa returnati total sau partial o comanda, trebuie sa inregistrati o cerere de returnare prin formularul de contact. Dupa inregistrarea cererii, un operator va va furniza informatiile necesare pentru a efectua returul. Va rugam sa verificati si folder-ul spam al emailului dumneavoastra pentru a primi notificarile legate de procesul de retur.

Restituirea contravalorii produselor sau serviciilor returnate se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului, dar nu inainte de data receptionarii bunurilor. Va informam ca taxa de transport nu va fi inclusa in suma returnata.

 

Rambursarea si preschimbarea serviciilor
In cazul in care ati achizitionat un serviciu care a fost deja prestat in intregime si de care ati beneficiat pe deplin, acesta nu poate fi schimbat cu alt serviciu, iar contravaloarea acestuia nu poate fi returnata.

In cazul in care ati achizitionat un serviciu, dar nu ati beneficiat inca de el, puteti solicita schimbarea acestuia cu alt serviciu, cu conditia ca valoarea noului serviciu sa fie egala sau mai mare (diferenta urmand a fi achitata), sau puteti solicita rambursarea integrala a sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un serviciu care a fost prestat partial, puteti solicita ca restul serviciului sa fie inlocuit cu un altul de aceeasi valoare a sumei ramase sau mai mare, ori puteti solicita rambursarea sumei ramase.

In cazul in care ati achizitionat un serviciu care a facut parte dintr-un pachet promotional cu o reducere sau un discount fata de pretul initial de lista dar doriti sa solicitati schimbarea cu alt serviciu sau rambursare, se va calcula valoarea serviciilor deja prestate la pretul initial de lista.

 

Conditiile de anulare si reprogramare ale sedintelor:
Daca detineti un pachet de servicii si aveti programata o sedinta, dar din motive personale nu mai puteti participa, este necesar sa ne anuntati cu cel putin 24 ore inainte pentru a o putea anula sau reprograma.

Daca nu ne anuntati in timp util, sedinta va fi considerata efectuata si nu va putea fi rambursata sau reprogramata.

 

Returul produselor
Retur total

Daca un client doreste sa returneze intreaga comanda, Ludmila Beauty va restitui banii pentru produsele comandate. Este important de retinut ca costul transportului pentru returnarea produselor va fi suportat de catre clientul care a solicitat returul! Procedura de retur a produselor poate fi efectuata prin intermediul oricarei firme de curierat preferate de client, respectand detaliile furnizate in e-mailul primit dupa inregistrarea cererii de retur.

Daca din motive personale nu se prezinta in perioada de Curs stabilita, plata avansului se transfera pentru urmatoarea perioada de Curs, in cazul in care nu se prezinta nici la a 2-a sesiune de Curs avansul se anuleaza.

Retur partial

In cazul in care clientul decide sa returneze doar unele dintre produsele comandate, Ludmila Beauty va returna doar contravaloarea produselor returnate, fara a include taxa de transport pentru expeditie. De asemenea, taxa de transport pentru returnarea produselor este suportata de catre client.

Este important ca produsele returnate sa fie ambalate cu grija, deoarece in cazul in care acestea sunt deteriorate pe parcursul transportului, Ludmila Beauty nu va putea returna contravaloarea acestora.

Daca aveti nevoie de mai multe informatii, va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact disponibil.

 

Dreptul de retragere si exceptarile prevazute de lege
Dreptul de returnare se aplica numai produselor comandate si platite prin intermediul site-ului ludmilabeauty.ro. Reglementarile oug 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adreseaza persoanelor juridice si persoanelor ce ridica de la sediul Ludmila Beauty produsele comandate si achitate.

 

Conform oug nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii

“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.

Conform legislatiei in vigoare, clientii au dreptul sa notifice Ludmila Beauty in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate si platite prin site, prin intermediul formularului de contact, cu privire la decizia lor de a renunta la produse, fara a fi nevoie sa prezinte un motiv specific. In cazul in care produsele pot fi returnate, Ludmila Beauty trebuie sa restituie contravaloarea acestora in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor.

Conform ordonantei de urgenta nr. 34/2014, exista anumite produse care nu pot fi returnate, precum cele confectionate dupa specificatiile clientului sau personalizate, cele susceptibile de a se deteriora sau expira rapid si cele sigilate care nu pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii si care au fost desigilate de catre client. In cazul in care bunurile returnate sunt deteriorate, Ludmila Beauty nu va restitui contravaloarea acestora.

Clientul are dreptul sa se retraga din contractul de cumparare in cazul achizitiilor cu livrare la domiciliu sau in pachetomat, avand in vedere ca nu poate vedea produsele inainte de a incheia contractul. Acesta poate testa si verifica produsele cumparate pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora, la fel cum ar putea face intr-un magazin fizic.

 

Returnari
In cazul in care intampinati probleme cu un produs comandat de la noi, si acestea nu pot fi rezolvate de catre departamentul vanzari, aveti posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este sa completati o cerere de returnare prin intermediul formularului de contact disponibil pe site.

Dupa ce ati completat cererea, veti primi un raspuns de la noi in termen de 3 zile lucratoare prin e-mail sau telefon, cu instructiunile necesare pentru returnarea produsului.

In cazul comenzilor platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card folosit pentru tranzactionare, intr-un interval de timp cuprins intre 3 si 30 de zile de la acceptarea returului. In conformitate cu ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Astfel, in situatia mentionata mai sus, clientii nostri au dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, si pot solicita fie returnarea sumei de bani, fie schimbarea cu un alt produs. Este important de mentionat ca valoarea in bani returnata se refera strict la costul produselor, excluzand taxele de expeditie.

Plata transportului pentru produsul returnat sau pentru cel trimis in schimb este responsabilitatea clientului.

In cazul in care se opteaza pentru:

inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
rambursarea contravalorii produsului, va fi facuta in termen de maxim 14 zile de la receptionarea coletului cu produsele returnate.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur:

produse care au fost desfacute
produse care au fost testate/utilizate
produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
produse achizitionate de la alte magazine
produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
produse cu ambalajele deteriorate in orice fel
Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusuri prin transferul produsului altei persoane.

 

Procedeul de returnare al produselor

Pentru a returna un produs, trebuie sa urmati acesti pasi:

verificati daca produsul indeplineste conditiile mentionate mai sus.
contactati departamentul de relatii cu clientii prin e-mail la adresa: ludmilabeauty.ro sau prin telefon la numarul +40 725 896 328.
ambalati produsul corespunzator pentru a preveni deteriorarea in timpul transportului. Produsele care ajung la retur intr-o forma necorespunzatoare din cauza ambalajului defectuos nu pot fi returnate.
Dupa primirea coletului, un membru al departamentului de relatii cu clientii va lua legatura cu dumneavoastra pentru a procesa returnarea produsului.

 

Va rugam sa retineti!

Clientul este responsabil pentru integritatea produsului pe durata transportului de retur. Produsele care sufera deteriorari in timpul transportului si care nu sunt ambalate corespunzator la expediere nu vor fi acceptate pentru retur. Compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza returnarea produsului daca nu indeplineste conditiile mentionate mai sus. Costurile de transport pentru returnare si inlocuirea produsului sunt suportate de client.